Критерії, правила і процедури оцінювання здобувачів освіти
СЗШ №146 м.Києва

Критерії, правила і процедури оцінювання учнів у школі визначаються на основі положень відповідних наказів МОН України щодо оцінювання навчальних досягнень учнів у системі загальної середньої освіти.

Оцінювання результатів навчання 1-4-х класів в умовах особистісно орієнтованого і компетентнісного навчання окреслено у наказі МОН України від 13.07.2021 № 813 (" Про затвердження методичних рекомендацій щодо оцінювання результатів навчання учнів 1-4 класів закладів загальної середньої освіти")

За рішенням педагогічної ради СЗШ №146 м. Києва від 30.08.2021 ( протокол № 1) учні 3-4 кл. оцінюються за рівневою шкалою./Files/images/високий.jpg/Files/images/достатній.jpg/Files/images/середній.jpg/Files/images/початковий.jpg

Оцінювання навчальних досягнень учнів основної школи здійснюється за 12-бальною шкалою (відповідно до наказу МОН України від 21.08.2013 № 1222 «Про затвердження орієнтовних вимог оцінювання навчальних досягнень учнів із базових дисциплін у системі загальної середньої освіти»).

Відповідно до ступеня оволодіння знаннями і способами діяльності виокремлюються чотири рівні навчальних досягнень учнів: початковий, середній, достатній, високий.

Оцінювання здійснюється у процесі повсякденного вивчення результатів навчальної роботи учнів, а також за результатами перевірки навчальних досягнень учнів: усної (індивідуальне, групове, фронтальне опитування), письмової (самостійна робота, контрольна робота, тематична контрольна робота, тестування, та ін.).

Оцінювання навчальних досягнень учнів старшої школи здійснюється за 12-бальною системою(шкалою) і його результати позначаються цифрами від 1 до 12 (відповідно до наказу МОН України від 13.04.2011 № 329 «Про затвердження Критеріїв оцінювання навчальних досягнень учнів (вихованців) у системі загальної середньої освіти»).

Обов’язковому оцінюванню підлягають навчальні досягнення учнів з предметів інваріантної складової навчального плану закладу.

Критерії, правила і процедури оцінювання здобувачів освіти з окремих видів діяльності навчальних предметів

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів з дисципліни художньо-естетичного циклу

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів з біології

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів з географії

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів з зарубіжної літератури

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів з іноземних мов

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів з інформатики

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів з історії

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів з математики

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів з музичного мистецтва

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів з правознавства

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів з природознавства

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів з основ здоров'я

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів з трудового навчання

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів з української мови

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів з фізики

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів з фізичної культури

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів з хімії

Кiлькiсть переглядiв: 172