№ | Зміст роботи | Термін виконання | Відповідальні | |||||
Аналітико-статистична робота | ||||||||
1. | Формування банку даних дітей з особливими освітніми потребами, які навчаються в закладі освіти. | до 06.09.2022 | Заступник директора з НВР Дерев’яновська С.П. | |||||
2. | Формування банку даних вчителів, які будуть навчати дітей з особливими освітніми потребами. | до 06.09.2022 | Директор Коваленко О.В. | |||||
Інформаційно-роз’яснювальна, координаційна робота | ||||||||
1. | Ознайомлення з організацією освітнього процесу для учнів з особливими освітніми потребами у загальноосвітніх навчальних закладах у 2022/2023 навчальному році (методичні рекомендації для вчителів). | Вересень, жовтень | Директор Коваленко О.В. | |||||
2. | Організація інформаційно-роз’яснювальної роботи в СЗШ № 146 м. Києва серед громадськості щодо: - Асистент педагога. Основні функції. - Інклюзивна освіта в сучасній українській школі: адаптація дітей та вчителів. | Протягом року | Класні керівники, учителі-предметники | |||||
3. | Інформування через стендову інформацію, через сайт школи. Ознайомлення з планом роботи з інклюзивної освіти на 2022-2023 н.р. | Протягом року | Адміністрація, класні керівники, учителі-предметники | |||||
4. | Координація роботи психологічної служби, педагогічного колективу з організації психологічної, педагогічної і соціальної допомоги та підтримки дітей з особливими освітніми потребами. | Протягом року | Адміністрація | |||||
Організаційно-педагогічна діяльність | ||||||||
1. | Науково-практичний семінар щодо організації освітнього процесу для учнів з особливими освітніми потребами. | Січень | Вчителі початкової та основної школи. | |||||
2. | Круглий стіл «Спостереження за учнями з особливими освітніми потребами на початку року та завдання на 2022-2023 н.р.», розробка індивідуальної програми розвитку. | Жовтень | Адміністрація, класні керівники, учителі-предметники, батьки | |||||
3. | Участь у проведенні тижня толерантності до Міжнародного дня толерантності: - Єдині виховні години ««Уроки толерантності» Інклюзивна освіта: шлях до соціалізації дитини з особливими освітніми потребами» - «Розуміння інклюзії - рівність прав» - Тренінгове заняття для асистентів-вчителя | Листопад | Класні керівники, учителі-предметники Класні керівники, учителі-предметники | |||||
4. | Виступ на педагогічній раді «Асистент учителя в класі з інклюзивною формою навчання. Досвід асистентів учителів». | Грудень | Директор Коваленко О.В. | |||||
5 | Круглий стіл «Вчимося жити толерантно». | Грудень | Заступники директора з НВР Дерев’яновська С.П., Лукаш С.В. | |||||
6. | Цикл семінарів для вчителів початкової школи з інклюзивної освіти: - Використання рухливих ігор; - Основи інклюзивної освіти в Новій українській школі. Інклюзивне навчання: рівні можливості для кожного. | Протягом року | Учителі інклюзивних класів | |||||
7. | Подолання шкільної тривожності у учнів з ООП | Протягом року | Психолог, соціальний педагог Борисовець Ю.М. | |||||
8. | Круглий стіл «Підсумки роботи в інклюзивних класах». | Травень | Директор Коваленко О.В., класні керівники, асистенти вчителя, батьки учнів з ООП | |||||
Інформаційне забезпечення батьків, робота з батьками | ||||||||
1. | Виступ на загальношкільних батьківських зборах «Соціалізація дітей з ООП в шкільне середовище». | Грудень | Адміністрація | |||||
2. | Психолого-педагогічний і навчально-методичний супровід батьків дітей з особливими освітніми потребами. | Протягом року | Психолог, соціальний педагог, логопед | |||||
3. | Зустрічі з батьками майбутніх першокласників з особливими освітніми потребами. | Квітень - Серпень | Директор Коваленко О.В. | |||||
Команда психолого-педагогічного супроводу | ||||||||
1. | 14.09. Засідання команд психолого-педагогічного супроводу № 1: 1. Встановлення контакту між усіма учасниками супроводу дитини. 2. Визначення обсягу роботи та послідовності освітнього процесу. | Вересень | Адміністрація та команда психолого-педагогічного супроводу | |||||
2. | 28.09. Засідання команд психолого-педагогічного супроводу № 2: 1.Підготовка необхідної документації. 2.Розробка та затвердження ІПР та супроводу дітей з ООП та узгодження із батьками, спеціалістами. | Вересень | Адміністрація та команда психолого-педагогічного супроводу | |||||
3. | 15.12. Засідання команд психолого-педагогічного супроводу № 3: 1. Сім прийомів, які допоможуть вчителю інклюзивного класу. 2. Підсумки І семестру (інклюзія) | Грудень | Адміністрація та команда психолого-педагогічного супроводу | |||||
4. | 19.05. Засідання команд психолого-педагогічного супроводу № 4: 1.Спеціальні форми навчання в інклюзивному класі. 2. Підсумки року (інклюзія) | Травень | Адміністрація та команда психолого-педагогічного супроводу | |||||
Діагностика та корекційна робота | ||||||||
1. | Обстеження дітей із метою визначення та уточнення індивідуальної програми розвитку. | Протягом року | Психолог, соціальний педагог, логопеди | |||||
2. | Бесіди з учителями та обмін спостережень в інклюзивних класах. Корекційно-розвивальні вправи з дітьми з особливими освітніми потребами. | Протягом року | Психолог, соціальний педагог, логопеди | |||||
3. | Проведення моніторингу навчальних досягнень дітей з особливими освітніми потребами. | Протягом року | Психолог, соціальний педагог | |||||
4. | Доповідь психолога : «Особливості дітей з особливими освітніми потребами». | Травень | Психолог | |||||
5. | Визначення та проведення корекційної роботи з учнями. | Протягом року | Психолог, соціальний педагог, логопеди | |||||
Науково-методичне забезпечення та інноваційна діяльність | ||||||||
1. | Розробка методичних рекомендацій щодо організації освітнього процесу в інклюзивному класі. | Вересень | Адміністрація | |||||
2. | Підготовка статей із досвіду роботи з розвитку інклюзивної освіти в школі. | Протягом року | Адміністрація |