Самоосвіта директора СЗШ №146 м.Києва Коваленко О.В.

Визначальною умовою самоосвітньої діяльності директора школи Коваленко О.В. є забезпечення «навчання протягом життя». Найважливішим завданням самонавчання для неї є засвоєння фахових знань, поглиблення професійних компетентностей, постійний розвиток управлінських якостей.

Ольга Валеріївна – активна слухачка онлайн-курсів на освітніх платформах EdEra та Prometheus:

/Files/images/direktsya/Certificate4.jpg/Files/images/direktsya/Certificate2.jpg
/Files/images/direktsya/Certificate1.jpg/Files/images/direktsya/Certificate3.jpg
/Files/images/direktsya/Certificate00.jpg/Files/images/direktsya/Cerificate7.jpg
/Files/images/direktsya/Certificate9.jpg/Files/images/direktsya/Certificate10.jpg
/Files/images/direktsya/Certificate5.jpg/Files/images/direktsya/Certificate6.jpg
/Files/images/direktsya/Certificate8_.jpg/Files/images/direktsya/Certificate11.jpg
/Files/images/direktsya/Certificate12.jpg/Files/images/direktsya/Certificate13.jpg




Закордонний досвід.
Цілісна картина фінської системи освіти та реформ:
участь у дискусійній платформі
«Шляхи та методи реформування освіти»

/Files/images/direktsya/09112019diskusya/Заставка.jpg

09 листопада 2019 року директор СЗШ №146 м.Києва Коваленко О.В. разом із заступниками директора з НВР Лукаш С.В. та Дерев’яновською С.П. взяли участь у дискусійній платформі «Шляхи та методи реформування освіти», що була організована для освітян Дніпровського району столиці за сприянням управління освіти Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації, асоціації керівників закладів освіти «Відроджені гімназії України».

Директор фінської школи, віце-президент Міжнародної асоціації керівників, президент фінської Національної асоціації директорів шкіл, автор книги « Вищий клас. Шкільне управління по-фінські», Арі Покка, презентував цілісну картину фінської системи освіти та реформ, розповів про роль освітніх кадрів і керівників шкіл та зазначив, що все життя працює над тим, щоб змінити систему освіти на краще, і на сьогодні вбачає потенціал та можливість цих змін у європейському форматі.

Фінляндія, країна, що почала з малого і цілеспрямовано протягом десятиліть створила феноменальне освітянське диво. Розпочавши з 1978 року реформу освіти держава не зупинялася, а доповнювала та збагачувала систему освіти. У 1990 роках минулого століття за результатами міжнародних досліджень PISA (Міжнародна програма з оцінки освітніх досягнень учнів), на яких Фінляндія показала найвищі результати, «фінську модель» освіти було вирішено зберегти і зробити державним брендом.

Фактори, що впливають на успіхи системи освіти Фінляндії:

• позитивне ставлення громадськості (в першу чергу батьків);

• високий статус вчителя;

• популярність в країні професії вчителя;

• розвинута система підготовки вчителів тощо.

Уже понад 10 років реалізовується доктрина безперервного навчання, яка передбачає тісну співпрацю шкіл та вишів та безболісний перехід з одного рівня освіти на інший (мінімум іспитів та випробовувань). По закінченню старшої школи (коледжів, ліцеїв) фінські учні здають матрікуляціонний іспит — перше і останнє загальнонаціональне випробування. Вступ до вузу залежить не стільки від здачі цього іспиту, скільки від результатів проходження вступних випробувань, які кожен ВНЗ організовує самостійно.

Вивчення позитивного фінського досвіду корисне для кожного. Він збагатив освітян України цікавими ідеями, альтернативними методиками, інакшим поглядом на освіту в цілому, допоміг окреслити кожному з нас дорогу до власної професійної майстерності та творчості!

/Files/images/direktsya/09112019diskusya/Фото 1.jpg/Files/images/direktsya/09112019diskusya/Фото 2.jpg
/Files/images/direktsya/09112019diskusya/Фото 3.jpg/Files/images/direktsya/09112019diskusya/Фото 4.jpg



/Files/images/direktsya/22032019/з0.jpg
Участь у афілійованій (не)конференції
міні-EDCAMP KYIV-SCHOOL141
«Творимо успішну та щасливу націю:
конкретні кроки та горизонти майбутнього!»
22 березня 2019 у НВК №141 «ОРТ»
(«Освітні ресурси і технологічний тренінг») міста Києва

22 березня 2019 року директор закладу освіти Коваленко Ольга разом із активними педагогами школи, представниками відповідального вчительства СЗШ №146 м.Києва взяли участь у міні-EDCAMP KYIV-SCHOOL141 «Творимо успішну та щасливу націю: конкретні кроки та горизонти майбутнього!». Наші педагоги успішно використали сучасний простір НВК №141 «ОРТ» для інтенсивного навчання, обміну досвідом, дискусій та неформального спілкування.

/Files/images/direktsya/22032019/з1.jpgПанельна дискусія з Міністеркою освіти і науки України Лілією Гриневич була присвячена сертифікації вчителів. Ярослава Гресь, українська журналістка та блогер, співзасновниця піар-агенції Gres Todorchuk PR, керівниця проекту «Парк корупції» для Антикорупційна ініціатива Європейського Союзу в Україні, організатор проекту «Музей новин в Україні» провела відкритий майстер-клас «Зрозуміти підлітків/персональний бренд учителя».

Тетяна Піскарьова, заслужена артистка України, співачка, авторка телепроекту «Готуємо на дачі», та Наталія Іваніна, начальник управління освіти, провели чудовий майстер-клас з приготування страв сучасної національної кухні.

Для наших педагогів день був насичений роботою з експертами та експертками в локаціях, участю в тренінгах та фокус-групах, в учительських паралелях та майстер-класах.

Кожен і кожна прагнуть професійного зростання! Щиро дякуємо організаторам і модераторам події EdCampKуіv та всім учасникам (не)конференції за можливість долучитися до процесу впровадження освітніх реформ, підвищення рівня професійної компетентності, насолоди спілкуватися один з одним!

Приєднуємося до спільноти EdCamp – спільноти відповідального вчительства!!!

/Files/images/direktsya/22032019/01.jpg/Files/images/direktsya/22032019/02.jpg
/Files/images/direktsya/22032019/03.jpg/Files/images/direktsya/22032019/04.jpg
/Files/images/direktsya/22032019/05.jpg/Files/images/direktsya/22032019/06.jpg
/Files/images/direktsya/22032019/07.jpg/Files/images/direktsya/22032019/08.jpg
/Files/images/direktsya/22032019/09.jpg/Files/images/direktsya/22032019/10.jpg
/Files/images/direktsya/22032019/11.jpg/Files/images/direktsya/22032019/12.jpg
/Files/images/direktsya/22032019/13.jpg/Files/images/direktsya/22032019/14.jpg
/Files/images/direktsya/22032019/15.jpg/Files/images/direktsya/22032019/16.jpg

/Files/images/direktsya/26022019/заставка.png


«Взаємодія культур у школі»:
участь директора Коваленко О.В.
в афілійованій (не)конференції
міні-EdCamp Kyiv325


/Files/images/direktsya/26022019/IMG_20190226_104129.jpg26 лютого 2019 року в спеціалізованій школі №325 «Щастя» відбулася афілійована (не)конференція міні-EdCamp Kyiv325 «Взаємодія культур у школі», яку внесено до офіційного плану заходів Міністерства освіти і науки України на 2019 рік. Разом із понад 150 представниками відповідального учительства з усієї України участь в масштабному заході взяла і директор нашої школи Коваленко Ольга Валеріївна.

Керівники, вчителі шкіл, ліцеїв, гімназій України обговорювали питання взаємодії культур у сучасному швидкозмінному світі. Разом шукали відповіді на важливі для всіх учасників освітнього процесу запитання: як зблизитися з іншими, зрозуміти та прийняти людську самобутність, не втративши при цьому самого себе? Як, занурюючись у життя та культуру «інших», залишатися самим собою? Як у цьому складному світі викликів зберегти свою індивідуальність та особливість?

Нова українська школа – це освіта нових сенсів, дитиноцентризму і поваги до кожної людини. НУШ – це цікава, практикоорієнтована, безпечна і дружня до дитини школа. А для батьків вона – відкрита, чесна і націлена на співпрацю. Головна ідея Нової української школи – компетентнісне навчання. Це означає, що учні не просто будуть набувати знань, а вчитимуться використовувати їх на практиці й опановуватимуть навички. Педагоги України повинні перетворити українську школу на важіль соціальної рівності та згуртованості, економічного розвитку і конкурентоспроможності. Сучасні заклади освіти – осередки взаємодії культур у багатовекторному середовищі!

Щира вдячність організаторам та координаторам події EdCampKуіv та всім учасникам (не)конференції за можливість долучитися до процесу впровадження освітніх реформ, підвищення рівня самоосвіти, за нові знайомства. ідеї та враження!


Шановні колеги та колежанки! Приєднуємося до спільноти EdCamp – спільноти сучасного відповідального вчительства!!!

/Files/images/direktsya/26022019/IMG_20190226_092148.jpg/Files/images/direktsya/26022019/IMG-0be71fd07728dfe5c61e81099cf4a95e-V.jpg
/Files/images/direktsya/26022019/IMG_20190226_102003.jpg/Files/images/direktsya/26022019/IMG_20190226_095511.jpg
/Files/images/direktsya/26022019/IMG_20190226_094428.jpg/Files/images/direktsya/26022019/IMG-00d118060ec7d51e8c6dc72b85f355eb-V.jpg

/Files/images/direktsya/upravlnnyanademokrat/Заставка3.jpg


Участь у тренінгу
"Управління загальноосвітнім закладом
та забезпечення якості освіти
на принципах прав людини і демократії"

/Files/images/direktsya/upravlnnyanademokrat/Заставка 1.jpg19 грудня 2018 року директор школи Коваленко Ольга Валеріївна, заступник директора школи Примачок Світлана Анатолііївна взяли участь в тренінгу із проблеми "Управління загальноосвітнім закладом та забезпечення якості освіти на принципах прав людини і демократії" від державної освітньої установи «Навчально-методичний центр з питань якості освіти» спільно із Всеукраїнською освітньою програмою «Розуміємо права людини».

Тренери та експерти з освіти у сфері прав людини Всеукраїнської освітньої програми «Розуміємо права людини» Сергій Буров, виконавчий директор Освітнього Дому прав людини в Чернігові та Олександра Козорог, координатор освітніх програм Української Гельсінської спілки з прав людини, запропонували керівникам ЗЗСО України до обговорення та подальшого впровадження такі актуальні теми:

  • робота із сучасною освітньою нормативною базою та її застосування для формування внутрішньої шкільної документації щодо визначення політик і процедур функціонування закладу;
  • розроблення дієвих механізмів захисту прав людини;
  • аналіз типових ситуацій, пов’язаних з порушенням прав людини на прикладах підготовлених сучасних кейсів з коментарями юристів;
  • апробований інструмент для оцінки стану реалізації/дотримання прав людини в закладі освіти з рекомендаціями задля його покращення.


/Files/images/direktsya/upravlnnyanademokrat/Заставка 2.jpgУ ході обговорень, дискусій, шляхом застосування практичних інструментів, керівники закладів освіти зійшлися в думці, що школа, заснована на принципах прав людини та демократії, забезпечуватиме ефективне функціонування:

  • статуту, який визначає права і обов’язки учасників освітнього процесу на основі чіткого розподілу функцій і завдань;
  • правил поведінки в школі, вільної від насильства, сексуальних домагань, переслідувань і колективних покарань, включаючи процедури вирішення конфліктів і прийняття заходів проти насильства, булінгу й залякування;
  • недискримінаційну політику, що забезпечує захист всіх членів шкільної громади, включаючи політику з питань прийому в школу, прийняття рішень про нагороди чи відзнаки, просування по службі, заохочення, володіння правами і можливостями тощо;
  • пропагування й визнання досягнень в сфері прав людини на основі проведення урочистих заходів, нагороджень, подяк тощо.


Особливими рисами школи, заснованої на принципах прав людини, є взаєморозуміння, повага і почуття відповідальності. Така школа забезпечує розвиток рівних можливостей, почуття приналежності, автономії, гідності й самоповаги для всіх учасників освітнього процесу.

/Files/images/direktsya/upravlnnyanademokrat/изображение 1.jpg/Files/images/direktsya/upravlnnyanademokrat/изображение 2_.jpg
/Files/images/direktsya/upravlnnyanademokrat/изображение 3.jpg/Files/images/direktsya/upravlnnyanademokrat/изображение 4.jpg
/Files/images/direktsya/upravlnnyanademokrat/изображение 5.jpg/Files/images/direktsya/upravlnnyanademokrat/изображение 6.jpg
/Files/images/direktsya/upravlnnyanademokrat/изображение 7.jpg/Files/images/direktsya/upravlnnyanademokrat/изображение 8.jpg
/Files/images/direktsya/upravlnnyanademokrat/изображение 9.jpg/Files/images/direktsya/upravlnnyanademokrat/изображение 10.jpg



Участь у Міжнародній науково-практичній конференції
"Менеджмент інклюзивного середовища як інновація в освіті"

/Files/images/direktsya/mennklsered/Заставка.jpg23 листопада 2018 року директор школи Коваленко Ольга Валеріївна, заступник директора школи Горелова Вікторія Вікторівна та практичний психолог Антонова Анастасія Михайлівна взяли участь в Міжнародній науково-практичній конференції "Менеджмент інклюзивного середовища як інновація в освіті" на запрошення Національного педагогічного університету імені М.П.Драгоманова, Університету єврорегіональної економіки імені Альчіде де Гаспері (Варшава, Польща), наукового журналу "Intercultural Communication" (Варшава, Польща).

У рамках заходу відбулися виступи міжнародних експертів з проблематики інклюзії та менеджменту інклюзивного середовища, тренінги та майстер-класи для педагогів за тематикою:

  1. Функції і завдання менеджменту інклюзивного середовища в освіті та бізнесі.
  2. Коучинг керівних кадрів та інклюзивна освіта.
  3. Модерація процесів інклюзії в закладах освіти.
  4. Інформаційні технології в організації інклюзивного середовища.
  5. Компетенції педагога для роботи в інклюзивному середовищі.

Участь у конференції взяли провідні експерти і вчені наукових установ України та Польщі, представники адміністрацій закладів загальної середньої освіти, зацікавлених органів державної влади та громадських організацій.

Конференція була присвячена розкриттю сутності інклюзивного навчання, трансформації суспільних поглядів щодо проблемних питань нормативно-правового регулювання, формуванню діалогу між органами влади, науковою спільнотою, освітянами, управлінцями щодо поширення практики менеджменту інклюзивного середовища в закладах освіти України та інших країн Європи.

Доповіді, презентації, майстер-класи учасників конференції стануть корисними для різнопрофільних фахівців у сфері освіти різного рівня, науково-педагогічних працівників, а також усіх, хто цікавиться сучасними суспільно-освітніми тенденціями і проблемами запровадження інклюзивного навчання у загальноосвітніх закладах, в першу чергу, з позицій забезпечення рівного доступу до якісної освіти, поєднання досвіду загальноосвітніх і спеціальних закладів, ПМПК, інклюзивно-ресурсних центрів, батьків, громадських об'єднань.

/Files/images/direktsya/mennklsered/1.jpg/Files/images/direktsya/mennklsered/5.jpg
/Files/images/direktsya/mennklsered/4.jpg/Files/images/direktsya/mennklsered/2.jpg
/Files/images/direktsya/mennklsered/3.jpg/Files/images/direktsya/mennklsered/6.jpg



Участь у регіональній (не)конференції для шкільних педагогів,
спеціальному mini-EdCamp_Kyiv
«Ідеальна школа: параметри виміру»

/Files/images/direktsya/dealnashkola/Заставка.png1 листопада 2018 року в спеціалізованій школі №148 імені Івана Багряного Дніпровського району міста Києва відбувся перший спеціальний mini-EdCamp_Kyiv «Ідеальна школа: параметри виміру», який об’єднав понад 200 освітян з усієї України, небайдужих до ідеї якісного реформування української школи, науковців, громадських діячів, державних службовців. У роботі (не)конференції взяла участь директор СЗШ №146 м.Києва Коваленко О.В.

Упродовж насиченого дня проходили жваві дискусії про те, якою має бути "ідеальна школа", за якими напрямами та критеріями можна визначити якість освітньої діяльності та якість освіти у закладі, чи потрібні Україні оцінювання якості освіти і така інституція як Державна служба якості освіти України на етапі прогресивних освітніх реформ.

Голова Державної служби якості освіти України Руслан Гурак презентував систему зовнішнього оцінювання якості шкіл. «Наша мета − побудувати таку систему забезпечення якості освіти, яка може реагувати на виклики часу та забезпечувати постійне підвищення якості освіти», наголосив Руслан Гурак.

У ході панельної дискусії за участю Руслана Гурака, голови Державної служби якості освіти, Олени Фіданян, директора Департаменту освіти і науки м.Києва, Світлани Олексіюк, директора СШ №5 м. Києва та представників від громадськості, педагогів і учнів школи обговорювалося питання про те, що на сучасному етапі має відбутися трансформація системи забезпечення якості освіти України від формальних перевірок до оцінювання процесів, до підтримки шкіл через надання рекомендацій, через пошук, узагальнення та поширення успішних практик.

Учасники (не)конференції долучилися до спеціальної сесії від Державної служби якості освіти України за 4 напрямками:

  • «Як оцінити результати навчання учнів»,
  • «Як оцінити управлінську діяльність керівників закладів освіти»,
  • «Як оцінити освітнє середовище школи»,
  • «Як оцінювати педагогічну діяльність учителів шкіл».

Під час цікавих та креативних майстер-класів, тренінгів, роботи у фокус-групах за участю вчителів, керівників закладів освіти України, Державної служби якості освіти, Українського центру оцінювання якості освіти, Міністерства освіти і науки України було обговорено стандарти і рекомендації щодо функціонування у закладах загальної середньої освіти внутрішньої системи забезпечення якості освіти, проведення інституційного аудиту.

Щиро дякуємо організаторам події EdCampKуіv та всім учасникам (не)конференції за можливість долучитися до процесу обговорення освітніх реформ, підвищення рівня професійної компетентності, за натхнення, нові знайомства та враження!


Приєднуємося до спільноти EdCamp – спільноти відповідального вчительства!!!

/Files/images/direktsya/dealnashkola/Ідеальна школа1.jpg/Files/images/direktsya/dealnashkola/Ідеальна школа2.jpg
/Files/images/direktsya/dealnashkola/Ідеальна школа3.jpg/Files/images/direktsya/dealnashkola/Ідеальна школа4.jpg
/Files/images/direktsya/dealnashkola/Ідеальна школа5.jpg/Files/images/direktsya/dealnashkola/Ідеальна школа8.jpg
/Files/images/direktsya/dealnashkola/Ідеальна школа6.jpg/Files/images/direktsya/dealnashkola/Ідеальна школа7.jpg



Профілактика булінгу в закладах освіти:
тренінг від Ольги Тарасенко, практичного психолога,
для освітян столиці в рамках «Kyiv EdFest»

/Files/images/direktsya/bulng/Заставка.jpgПрийнятність насилля в дитячому віці як способу вирішення проблеми переростає в сприйняття його за норму в дорослому житті. Такі висновки роблять експерти Українського інституту дослідження екстремізму у своїй доповіді “Стоп шкільний терор. Особливості цькувань у дитячому віці. Профілактика та протистояння булінгу”.

Результати дослідження UNICEF говорять, що кожна четверта дитина (24%) зазнала булінгу з боку однокласників протягом останніх трьох місяців. А 67% пережили прояви такого насильства.

Експерти, чи не найголовнішою проблемою, що стосується цькування в школі, називають розрив між поколіннями. Причинами цього є природна втрата монополії батьків на авторитет, посилення цінностей індивідуалізму в суспільстві, який витісняє на другий план цінності сім’ї, та розвиток інформаційних технологій, що дозволяє дітям самостійно отримувати необхідну інформацію.

Саме через цей розрив у комунікації поколінь 48% дітей, відповідно до того ж опитування UNICEF, ніколи не розповідали про випадки насилля в школі. А 25% – говорили про це не з дорослими, а з другом, братом чи сестрою. З тих, хто мовчать, – 40% соромляться про це говорити, а 22% заявили, що це нормальне явище.

В більшості випадків дорослі ігнорують факти насилля між дітьми. Лише третина дорослих у таких ситуаціях стає на бік постраждалої дитини. Така реакція підриває довіру дітей до вчителів та батьків.

Булінг впливає на всіх учнів класу, на роботу закладу освіти в цілому.

Саме ця важлива проблема і була розглянута 31 жовтня 2018 року під час тренінгу практичного психолога КПДЮ м.Києва Ольги Тарасенко «Профілактика булінгу в закладах освіти», в якому взяли активну участь директор СЗШ №146 м.Києва Коваленко О.В. разом із заступником директора Лукаш С.В. в рамках проведення тижневого освітнього фестивалю управлінської майстерності «Kyiv EdFest».

Учасники тренінгу жваво обговорювали питання профілактики булінгу в учнівському середовищі та замислилися над питанням, що саме буде найкращою профілактикою боулінгу.

У котре хочеться нагадати той факт, що дитина не може розвиватися та засвоювати нову інформацію в умовах стресу, який загрожує її фізичному чи психічному здоров’ю. А тому важливо, щоб шкільний простір набував ознак безпечного середовища.

Багато уваги слід приділити формуванню здорових стосунків між дітьми та дорослими, робити їх сповненими поваги, розуміння, розвивати здатність говорити про свої потреби та поважати потреби інших. Діти, які вміють повноцінно спілкуватися, як правило не розпочинають булінг і скоріше реагують в ситуаціях, коли вони стають свідками неприємних подій.

Доброзичливість, турбота та повага - вічні людські цінності, які формують толерантне та розвинуте суспільство.

/Files/images/direktsya/bulng/Булінг 1.jpg/Files/images/direktsya/bulng/Булінг 2.jpg
/Files/images/direktsya/bulng/Булінг 3.jpg/Files/images/direktsya/bulng/Булінг 4.jpg
/Files/images/direktsya/bulng/Булінг 5.jpg/Files/images/direktsya/bulng/Булінг 6.jpg




Стрес, емоційне вигорання та життєві кризи.
Як собі допомогти: тренінг від Галини Морміль для освітян столиці
в рамках «Kyiv EdFest»

/Files/images/direktsya/profvigorannya/Заставка.jpg29 жовтня 2018 року директор СЗШ №146 м.Києва Коваленко О.В. разом із заступником директора Лукаш С.В. взяли участь у тренінгу «Стрес, емоційне вигорання та життєві кризи. Як собі допомогти», що був організований для освітян столиці в рамках проведення тижневого освітнього фестивалю управлінської майстерності «Kyiv EdFest».

Формувати позитивне ставлення керівників та вчителів до власної педагогічної діяльності, навчатися технікам розвитку позитивістського мислення; розвивати уміння знімати психоемоційне напруження, знервованість у процесі роботи; розвинути почуття віри у власні сили, можливості, сформувати почуття власної потрібності, важливості, незамінності – основна мета тренінгу, яку поставила перед освітянською аудиторією практичний психолог, тілесно орієнтований психолог, Галина Морміль.

Учасники тренінгу разом розв’язували завдання щодо профілактики професійного вигорання педагогів шляхом формування позитивного мислення:

  • звільнення від психологічної напруженості, надмірної самокритичності, скутості, роздратування;
  • оволодіння навичками глибокого пізнання і розуміння своїх емоцій та переживань;
  • набуття уміння мислити позитивно, керуватись цим умінням у процесі педагогічної діяльності;
  • отримання теоретичних та практичних знань з питань підтримання у задовільному стані психоемоційного здоров'я та розвитку власного позитивного мислення;
  • формування умінь застосовувати набуті знання на практиці;
  • попередження передумов, котрі сприяють професійному вигоранню.

/Files/images/direktsya/profvigorannya/Професійне вигорання 1.jpg/Files/images/direktsya/profvigorannya/Професійне вигорання 2.jpg
/Files/images/direktsya/profvigorannya/Професійне вигорання 3.jpg/Files/images/direktsya/profvigorannya/Професійне вигорання 4.jpg
/Files/images/direktsya/profvigorannya/Професійне вигорання 5.jpg/Files/images/direktsya/profvigorannya/Професійне вигорання 6.jpg



УЧАСТЬ У СЕРПНЕВІЙ (НЕ)КОНФЕРЕНЦІЇ 2018
у форматі EdCamp Ukraine
керівників закладів освіти Дніпровського району
«Здорові діти – нація щаслива! Натхненне вчительство – нація жива!»

29 серпня 2018 року директор СЗШ №146 м.Києва Коваленко О.В. взяла участь у серпневій (не)конференції керівників закладів освіти Дніпровського району «Здорові діти – нація щаслива! Натхненне вчительство – нація жива!» в Навчально-виховному комплексі «Домінанта» (вул. Юності, 3).

Простір просто неба – schoolyard НВК «Домінанта» – об’єднав цього дня понад 200 освітян Дніпровського району – директорів закладів дошкільної освіти, шкіл, гімназій, ліцеїв для інтенсивного навчання, обміну досвідом та неформального спілкування!

Уже вдруге у прагненні змінювати освіту зустріч освітян Дніпровського району відбулася у форматі #EdCamp! (Не)конференції EdCamp проводяться у всьому світі в новому дискусійному форматі для співтворчості вчительок і вчителів. Це відкритий обмін педагогічним досвідом і співпраця за принципом "Give – Get" («Дай, якщо можеш – Візьми, якщо хочеш»).

Щира вдячність за таку можливість управлінню освіти Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації в особі начальника управління Іваніни Н.В.!

/Files/images/direktsya/samoosvtauchastvEdCamp/Єдкємп 1.jpg/Files/images/direktsya/samoosvtauchastvEdCamp/Єдкємп 3.jpg
/Files/images/direktsya/samoosvtauchastvEdCamp/Єдкємп 2.jpg/Files/images/direktsya/samoosvtauchastvEdCamp/Єдкємп 4.jpg



Визначення персональних та командних цінностей
в форматі VALUES HappyUkraine 2018:
тренінг від автора інструментів та методики VALUES Вікторії Андрієвської

16 травня 2018 року директор СЗШ №146 Коваленко О.В. разом із заступником директора Лукаш С.В. брали активну участь у тренінгу-практикумі «Визначення персональних та командних цінностей в форматі VALUES HappyUkraine 2018», що був організований за сприянням начальника управління освіти Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації Іваніни Н.В. та проведений для керівників закладів освіти Дніпровського району Вікторією Андрієвською.

Тренер та ментор - Вікторія Андрієвська – соціальний інноватор, автор інструментів і методики визначення цінностей особистості, команди, компанії VALUES, автор соціальної ініціативи проектування майбутнього HappyUkraine, Експерт LifeStyle, організатор міжнародного освітнього проекту LifeStyleSchool або Школа смаку, автор і керівник проекту "Телевізійний центр моди" - 300 авторських телепрограм про світ моди, архітектури та дизайну.

Під час тренінгу керівники з’ясували, що Сенс щастя – це те, заради чого людина живе… Що за час роботи в школі ми повинні зрозуміти, хто Ми і чи Ми щасливі… Що Цінності і Щастя – взаємопов’язані… Що Цінності – це коріння… Що персональні та командні цінності – це не одне і теж саме, але мають щільний зв’язок…

Позитивний та цікавий досвід обов’язково стане в нагоді під час вдосконалення командних цінностей СЗШ №146 м.Києва!!!

/Files/images/direktsya/samoosvtakomandntsnnost/Командні цінності 1.jpg/Files/images/direktsya/samoosvtakomandntsnnost/Командні цінності 3.jpg
/Files/images/direktsya/samoosvtakomandntsnnost/Командні цінності 2.jpg/Files/images/direktsya/samoosvtakomandntsnnost/Командні цінності 4.jpg

Кiлькiсть переглядiв: 824